راز 57

ملتی که عقب‌نشینی‌هایش را جشن می‌گیرد، دشمنش را به پیشروی ترغیب می‌کند.

راز 57

ملتی که عقب‌نشینی‌هایش را جشن می‌گیرد، دشمنش را به پیشروی ترغیب می‌کند.

طبقه بندی موضوعی
1. بالاخره ما نفهمیدیم منظور کارگزاران از "لیبرالیسم" چیست؟ و یا اگر به عقب‌تر برگردیم، چرا می‌گفتند ما لیبرال دموکرات مسلمان هستیم؟ آقای مرعشی یک روز می‌گفت: "ما لیبرال دموکرات مسلمانیم! مسلمانش آقای محمد هاشمی است،‌ دموکراتش آقای عطریانفر است و لیبرالش هم خودم هستم!" بعد هم با خنده گفت: با رفتن آقای هاشمی، مسلمانی‌اش هم دیگر رفته!

محمد عطریانفر

پس از گفت‌وگوی تفصیلی چندی پیش تسنیم با آقای عطریانفر پیرامون تغییر و تحولات حزب کارگزاران سازندگی، در نهایت آقای عطریانفر گفت:
«مراد آقای مرعشی از لیبرالیسم آن باوری نیست که فلسفه غرب از آن دارد. ما خدمت ایشان گفت‌وگو کردیم و چون واژه لیبرالیسم کج‌تابی دارد، این لفظ را در شأن و در مصلحت کارگزاران نمی‌دانیم. پذیرفته شد که کارگزاران چنین عنوانی را برای خود به رسمیت نمی‌شناسد.» (+)

اما پس از آن، و طی گفت‌وگویی مناظره‌مانند با آقای حسین مرعشی، وی از بیان چرایی انتخاب این ماهیت برای حزب متبوع خود امتناع ورزید و از مصاحبه‌گر تسنیم خواست تا موضوع مصاحبه را عوض کند. (+)

2. چندی پیش یکی از دوستانم سوال مهمی را مطرح کرد. اگر در انتخابات امسال، جامعتین از آقای علی لاریجانی حمایت کند، آن‌وقت تکلیف ما با جامعتین چیست؟

3. «غش فرانسوی زنجیره‌ای‌ها!» تیتر انتخابی خبرگزاری مشرق که درباره پرداختن روزنامه‌های اصلاح‌طلب به انفجارهای تروریستی لبنان و فرانسه لحاظ گردیده است. مطلب جالبی است. (+)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی